اقتصاد

Exec سابق FTX شکایتی را مطرح می کند زیرا صرافی اعلام می کند که سازماندهی مجدد پشتیبانی می کند

Exec سابق FTX شکایتی را مطرح می کند زیرا صرافی اعلام می کند که سازماندهی مجدد پشتیبانی می کند

. -reorganization-302227961.html?tc=eml_cleartime”>در 21 آگوست اعلام کرد که طرح سازماندهی مجدد آن حمایت اولیه قوی از طلبکاران را به دست آورده است.

طبق FTX، بیش از 95٪ از طلبکاران این طرح را تایید کرده اند، که نشان دهنده 99٪ از ادعاها بر اساس ارزش است. این پشتوانه گسترده نشان‌دهنده اجماع گسترده در میان طلبکاران FTX است.

مدیر عامل FTX جان جی. ری III< /a> بر اهمیت این حمایت تاکید کرد و اشاره کرد که تایید این طرح در جامعه را برجسته می کند. وی بیان کرد:

مهمتر اینکه ساختار نوآورانه طرح، بازگشت 100 درصدی مبالغ ادعای ورشکستگی به اضافه سود را برای طلبکاران غیردولتی فراهم می کند و اختلافات پیچیده با ده ها نفر را حل می کند. سهامداران دولتی و خصوصی.”

علی رغم این حمایت، برخی از منتقدان استدلال می کنند که رویکرد FTX با ارزش گذاری دارایی ها بر اساس قیمت های نوامبر 2022 – زمانی که شرکت اعلام ورشکستگی کرد – به جای ارزش های فعلی بازار، به ضرر اعتباردهندگان است. .

با این وجود، FTX ابراز اطمینان کرد که حمایت‌های بی‌نظیر این اطمینان را ایجاد می‌کند که این طرح از آستانه پذیرش مورد نیاز طبق قانون ورشکستگی فراتر می‌رود.

FTX قصد دارد نتایج نهایی رای‌گیری را به سازمان ورشکستگی ایالات متحده ارسال کند. دادگاه ناحیه دلاور قبل از جلسه تأیید، برنامه ریزی شده برای 7 اکتبر 2024.

مدیر سابق FTX از ایالات متحده درخواست می کند

حمایت جامعه از

%D8%AF%D8%B1%2021%20%D8%A7%D9%88%D8%AA%D8%8C%20%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%87%20ادعا کرد که دولت ایالات متحده به وعده خود مبنی بر عدم پیگیری اتهامات مالی مبارزات انتخاباتی علیه شریک خود، میشل باند، که یکی از عناصر کلیدی توافقنامه دادخواهی او بود، عمل نکرد.

در پلتفرم رسانه اجتماعی X، او اظهار داشت که دعوای او “گفتن حقیقت و افشای تاکتیک های غیر آمریکایی” است. او افزود:

“همه درست است، اما من همین الان درست کردم یک پرونده دادگاهی که من نسبت به آن خیلی عصبی هستم زیرا می دانم به این معنی است که قدرتمندترین بدن جهان دوباره به سراغ من و عزیزانم خواهد رفت، اما امیدوارم افراد بیشتری را تشویق کند که صادق باشند و حقیقت را بگویند و تاکتیک‌های غیرآمریکایی را افشا کنید.”

سلامه، همراه با سایر مدیران سابق FTX، از جمله آلامدا مدیر عامل کارولین الیسون، نیشاد سینگ، و گری وانگ، به چندین جنایت مرتبط با نقش‌هایشان در صرافی منحل‌شده اعتراف کرده بودند.

سلامه قرار بود در حکم به 7.5 سال زندان در 13 اکتبر. او همچنین به پرداخت بیش از این محکوم شده بود. 6 میلیون دلار ضبط و بیش از 5 میلیون دلار جبران خسارت.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا